بهترین شامپو برای درمان شوره سر چرب

درمان شوره سر چرب: راهنمای داشتن مو و پوست سر سالم

بهترین شامپو برای درمان شوره سر چرب

درمان شوره سر چرب: راهنمای داشتن مو و پوست سر سالم

شوره سر چرب خصوصا برای آقایان بسیار آزاردهنده است؛ زیرا در مدت زمان کوتاهی بعد از شستشوی موها نه تنها حالت و شادابی خود را به دلیل چرب شدن از دست می‌دهد؛ بلکه وجود پوسته‌های زرد رنگ و بزرگ روی پوست سر و تار موها احساس ناخوشایندی را در فرد به وجود می‌آورد. به‌طوری که روی روابط فرد هم تاثیر بدی می‌گذارد و باعث می‌شود با اعتمادبنفس پایینی در جمع حاضر شود. اما چه باید کرد؟ در این مقاله با ساین اسکین همراه باشید تا علت شوره سر چرب را بررسی ‌کنیم و به ارائه راهکاری برای درمان شوره سر چرب بپردازیم.

علت شوره سر چیست؟

شوره سر به دو نوع شوره سر چرب و شوره خشک تقسیم می‌شود. در مقاله «درمان شوره سر: راهنمای گام به گام رفع شوره و مراقبت از پوست سر» درباره تفاوت‌ها و علل بروز انواع شوره سر بیشتر بخوانید. برخی از دلایل ایجاد شوره سر عبارت‌اند از:

اختلال در پوسته‌ریزی: علت شایع شوره سر چرب تولید بیش از حد سلول‌های پوستی در نواحی مختلف پوست به خصوص پوست سر است. زمانی که سبوم (ماده روغنی) اطراف فولیکول‌های مو چربی بیشتری ترشح می‌کنند، این چربی‌های اضافی باعث می‌شود پوسته‌ها به کف سر شما بچسبد و معمولا زرد رنگ و بزرگ ‌شود. افرادی که دچار شوره سر چرب هستند از خارش و حساسیت هم رنج می‌برند.

عدم شستشوی کافی موها: افرادی که از موی چرب رنج می‌برند، باید از شامپوی مخصوص موی چرب استفاده کنند تا چربی پوست سر را کنترل کنند. استفاده از شامپوی نامناسب و نشستن موها به اندازه کافی می‌تواند باعث ایجاد شوره سر شود.

آلرژی: حساسیت پوستی می‌تواند علت دیگری برای شوره سر باشد. اگر به مواد غذایی حساسیت دارید و یا بعد از استفاده از محصولی دچار شوره سر شدید، مصرف آن ماده غذایی یا محصول را قطع کنید.

بیماری: التهاب و قرمزی پوست خصوصا در نواحی بدن که غده چربی دارند، می‌تواند نشان‌دهنده بیماری پوستی باشد. ابتلا به بیماری درماتیت سبورئیک باعث ایجاد شوره در نواحی بدن و سر می‌شود.

قارچ: قارچ پوستی دلیل عمده بروز شوره سر چرب است که در پوست سر به دلیل چرب بودن خود را بیشتر نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین علل بروز شوره، فعالیت قارچ مالاسزیا در پوست سر شناخته می‌شود.

اگر به موقع اقدام به کنترلشوره سر چرب نکنید، ممکن است تا ناحیه پیشانی هم پیش برود و باعث ریزش موی شما شود. اما راه حل چیست و چگونه می‌توان شوره سر چرب را درمان کرد؟

بهترین راه درمان شوره سر چرب

اگر از شوره سر مزمن رنج می‌برید، بهترین راه برای درمان شوره سر چرب استفاده از یک شامپوی مناسب است.

شامپو ضد شوره درمانی ساین اسکالپ

شامپو ضد شوره درمانی ساین اسکالپ بهترین انتخاب برای شماست. این شامپو با فرمولاسیون منحصربه‌فردی که دارد، در درمان شوره سر بسیار موثر است؛ کلیمبازول ماده‌ای است که پوسته‌ریزی پوست سر را کاهش می‌دهد و مانع رشد قارچ‌های پوستی می‌شود. اسید سالیسیک موجود در این محصول ضدالتهاب و تسکین‌دهنده بوده و موثر در درمان قارچ‌های پوستی است. هم‌چنین پیروکتون اولامین به کار رفته در این شامپو در درمان مقاو‌م‌ترین شوره‌ها مفید است. بنابراین برای درمان شوره یک محصول فوق‌العاده کاربردی است.

موی شما را از آلودگی‌های محیطی تمیز می‌کند و موجب پاکسازی کامل پوست سر از چربی می‌شود. ترکیب زینک PCA استفاده شده در این شامپوی ضد شوره سر چرب سبوم غدد سبابه را کاملا کنترل می‌کند. روغن دانه کلزا موجود در این محصول به خوبی شوره سر را مهار کرده و با توقف رشد قارچ‌های پوستی، از بروز مجدد شوره جلوگیری می‌کند. این ماده با خاصیت ضد التهابی که دارد، تسکین‌دهنده پوست سر است و خارش پوست سر را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. پروتئین هیدرولیز شده گندم موجود در آن موهای آسیب‌دیده را ترمیم و تقویت کرده و درخشندگی و طراوت را به موها می‌بخشد. این شامپو یک محصول مناسب برای استفاده روزانه شماست.

در فرمولاسیون این دو محصول خبری از سولفات، نمک و پارابن نیست و ساختار ژل مانند آن باعث شده اثر عمیقی روی پوست سر و موی شما داشته باشد.

شامپوی ضد شوره سر روزانه ساین اسکالپ

جمع‌بندی

شوره سر چرب مشکل آزاردهنده و خسته‌کننده‌ای است که برای کنترل و درمان به یک شامپوی مخصوص شوره سر چرب نیاز دارد. گروه محصولات تخصصی مراقبت از مو و پوست سر ساین اسکالپ با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره‌مندی از تکنولوزی روز دنیا یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست و مو است. شامپوی ضد شوره درمانی ساین اسکالپ و شامپوی ضد شوره روزانه ساین اسکالپ با بهره‌مندی از فرمولاسیون منحصربه‌فرد راه حل مناسبی برای شوره سر چرب است. اگر از جمله افرادی هستید که شوره سرتان شما را آزار می‌دهد، این دو شامپوی فوق‌العاده را تجربه کنید و شادابی و زیبایی را به موهایتان برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button