فواید استفاده از بی بی کرم

درباره فواید استفاده از بی بی کرم بیشتر بدانید

فواید استفاده از بی بی کرم

درباره فواید استفاده از بی بی کرم بیشتر بدانید

بی بی کرم (BB Cream) یا بیوتی بالم یک نوع کرم‌پودر آرایشی است که به صورت همزمان نقش مراقبت از پوست را نیز دارد. بی بی کرم‌ها حاوی مرطوب کننده، ترکیبات آنتی اکسیدان، اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها و SPF برای محافظت از پوست در مقابل آفتاب هستند. وجود این ترکیبات مفید برای پوست باعث شده است بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست توجه زیادی به فواید استفاده از بی بی کرم نشان بدهند. در ادامه این مقاله از بلاگ ساین اسکین درباره مزایای استفاده از بی بی کرم بیشتر خواهید خواند.

بی بی کرم از چه زمانی جزو محصولات آرایشی و مراقبتی شد؟

بی بی کرم  یک محصول آرایشی چندمنظوره است که برای ساده کردن فرآیند روتین پوستی ابداع شده است. بی بی کرم برای اولین بار در سال 1960 توسط یک متخصص آلمانی به بازار معرفی شد و نام آلمانی آن بلمیش بالم (Blemish Balm) بود. پس از آن برندهای مختلف شروع به تولید و عرضه بی بی کرم‌های مختلف با خواص و ویژگی‌های متفاوت کردند. هرچند بسیاری بر این عقیده هستند که در مورد فواید استفاده از بی بی کرم بسیار بزرگ‌نمایی می‌شود، اما بسیاری نیز، این محصول آرایشی را یکی از بهترین‌ها برای مصرف روزانه می‌دانند. در ادامه مزایا و فواید استفاده از بی بی کرم را بررسی می‌کنیم.

بی بی کرم ساین اسکین

بی بی کرم +SPF30 ساین بیوتی ساین اسکین

مزایا و فواید استفاده از بی بی کرم

1- مراقبت از پوست

یکی از فواید استفاده از بی بی کرم، مزایای مراقبت از پوست است که به دلیل ترکیبات موجود در آن است. ترکیبات بی بی کرم حاوی موادی است که باعث حفظ رطوبت، تغذیه و بهبود سلامت پوست می‌شوند. بیشتر بی بی کرم‌ها حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و E هستند که به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های محیطی کمک می‌کند. این آنتی اکسیدان‌ها همچنین می‌توانند به حفظ رطوبت پوست و کاهش علائم پیری کمک کنند. برخی از کرم‌های BB حتی دارای مواد مراقبت از پوست مانند رتینول، نیاسینامید و پپتیدها هستند. برای مثال رتینول می‌تواند به بهبود رنگ و بافت پوست، کاهش هایپرپیگمانتاسیون و تولید کلاژن کمک کند.

2- پوشش متوسط و رنگ یکنواخت پوست

بی بی کرم‌ها به دلیل بافت سبکی که دارند یک کاور متوسط و طبیعی ایجاد می‌کنند و عیوب جزئی پوست را می‌پوشانند. هرچند نمی‌توان از بی بی کرم پوششی در حد کرم‌پودر انتظار داشت، اما بیوتی بالم می‌تواند با پوشش نسبی لک‌ها، قرمزی و سایر عیوب پوست، ظاهری صاف‌تر به آن ببخشند.

3- محافظت در برابر آفتاب

محافظت در برابر آفتاب یکی از جنبه‌های ضروری مراقبت از پوست است و بسیاری از بی بی کرم‌ها دارای SPF هستند. شاید استفاده از یک ضد آفتاب به صورت جدگانه در کنار کرم روزانه و مرطوب کننده کار چندان راحتی نباشد ولی با کمک بی بی کرم شما می‌توانید روال مراقبت از پوست خود را خلاصه کنید. هرچند معمولا میزان SPF بیوتی بالم‌ها کم است و توصیه می‌شود از ضدآفتاب مناسب دیگری نیز همراه با آن استفاده شود.

4- سهولت و راحتی

یکی از جذاب‌ترین فواید استفاده از بی بی کرم سهولت و راحتی آن است. تنها با یک محصول می‌توانید روتین مراقبت از پوست و آرایش کردن را یکی کنید. بیوای بالم‌ها اکثرا بافت سبکی دارند و خیلی سریع می‌توان آن را با انگشت روی سطح پوست پخش کرد. نیازی به فید کردن و استفاده از براش و اسپانج هم نیست.

5- مناسب برای انواع پوست

یکی دیگر از فواید استفاده از بی بی کرم مناسب بودن آن برای انواع پوست است. فرقی نمی‌کند پوست شما خشک باشد یا چرب و یا حتی مختلط، تقریباً برای هر نوع پوست و هر تناژ رنگی، بی بی کرم مخصوص آن پوست وجود دارد.

بی بی کرم +SPF30 ساین بیوتی ساین اسکین

بی بی کرم ساین اسکین یک بی بی کرم و ضد آفتاب همه کاره است که با داشتن پیگمنت بالا، پوشش خوبی برای عیوب پوست ایجاد می‌کند. این بی بی کرم با SPF30 و PA+++ محافظت پوست در مقابل آفتاب را تضمین می‌کند و نیاز به استفاده از ضد آفتاب زیر کرم‌پودر را از بین می‌برد.

بی بی کرم +SPF30 ساین بیوتی ساین اسکین

بی بی کرم +SPF30 ساین بیوتی ساین اسکین

بی بی کرم ساین اسکین حاوی فاکتورهای مرطوب‌کننده طبیعی است که به کاهش چروک و افزایش استحکام پوست نیز کمک می‌کنند. با استفاده از این بیوتی بالم دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده و آبرسان برای پوست نخواهید داشت. بی بی کرم ساین اسکین با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی از پیری زودرس پوست نیز پیشگیری می‌کند و باعث می‌شود عوامل خارجی و رادیکال‌های آزاد نتوانند به پوست شما آسیب بزنند. این بی بی کرم با داشتن مرطوب کننده‌های طبیعی و بافت بسیار سبک برای انواع پوست، حتی پوست‌های چرب  نیز مناسب است و احساس سنگینی پس از استفاده را ایجاد نمی‌کند.

جمع بندی

با توجه به نکاتی که در این مقاله ساین اسکین گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از بی بی کرم پرتاب یک تیر به چند نشان است. فرقی نمی‌کند چه جنس پوستی دارید، بی بی کرم مناسب پوستتان را بیدا کنید و فرآیند آرایش و مراقبت از پوستتان را خلاصه کنید. توجه داشته باشید حتما بی بی کرمی را استفاده کنید که حداقل SPF30  داشته باشد و بتواند از پوستتان در برابر آفتاب محافظت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button