مراقبت از موی کراتینه

مراقبت از موی کراتینه: راهکارهایی برای دوام بیشتر کراتین مو

مراقبت از موی کراتینه

مراقبت از موی کراتینه: راهکارهایی برای دوام بیشتر کراتین مو

یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار برای احیا، صافی مو و رفع خشکی و وزشدگی آن‌ها کراتینه مو است. با وجود اینکه این روش موی شما را بسیار صاف و احیا می‌کند، اما اگر به خوبی از آن مراقبت نشود، ماندگاری و دوام زیادی نخواهد داشت. در این پست از مجموعه مقالات ساین اسکین قصد داریم بهترین راهکار برای مراقبت از کراتینه مو را معرفی کرده و با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توان باعث افزایش ماندگاری کراتینه مو شد.

راهکارهای افزایش ماندگاری کراتینه مو

کراتینه مو یک روش دائمی و همیشگی نیست و برای ماندگاری به مراقبت و ترمیم نیاز دارد. می‌توانید برای افزایش ماندگاری کراتینه مو راهکارهای زیر را به کار ببندید.

شستشوی مو

مهم‌ترین مسئله برای مراقبت از کراتینه مو نحوه شستشوی موهاست. توجه داشته باشید که تا 3 روز بعد از کراتینه از شستن موهایتان خودداری کنید.

استفاده از شامپوی مخصوص کراتینه

بعد از کراتینه مو باید از محصولاتی استفاده کنید که ترکیبات آن برای مواد کراتین مضر نباشد و به مراقبت از موی کراتینه کمک کند. یکی از محصولاتی که مخصوص موهای کراتینه تولید شده ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ است. این شامپو با فرمولاسیون منحصربه‌فرد و عدم وجود سولفات، پارابن و نمک در آن، از مواد کراتین موی شما محافظت کرده و باعث درخشندگی و طراوت موهای شما می‌شود.

ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ

استفاده از حوله مناسب

حوله‌های زبر باعث شکسته شدن موها و در نتیجه آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود. استفاده از حوله نرم موهای شما را صاف و سالم نگه می‌دارد.

شانه چوبی

به طور کلی شانه‌های پلاستیکی با مو اصطکاک پیدا می‌کنند و باعث ایجاد موخوره می‌شوند. سعی کنید در طول روز چند بار موی خود را با شانه‌های چوبی شانه بزنید تا از گره خوردگی آن جلوگیری کنید.

استفاده از اتو مو

تا قبل از شستشوی موهای کراتینه شده با اتوی مو قسمت‌های پیچ خورده را صاف کنید و از باد گرم سشوار برای خشک کردن موهایتان جدا خودداری کنید. نهایتا می‌توانید از باد سرد سشوار استفاده کنید.

استفاده از پارچه مناسب برای روسری و روبالشی

پارچه ساتن قابلیت حفظ رطوبت طبیعی مو را دارد. به همین دلیل بعد از کراتینه موها از ساتن برای روبالشی استفاده کنید. هم‌چنین پوشیدن کلاه از جنس ساتن موقع خواب به صاف ماندن موهای شما و مراقبت از موی کراتینه کمک می‌کند.

بهترین راهکار برای مراقبت از موی کراتینه

ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ مخصوص موهای کراتین شده است و پوست سر و موی شما را کاملا از آلودگی‌های محیطی پاک می‌کند. پروتئین هیدرولیز شده گندم موجود در این شامپو موهای آسیب‌دیده را ترمیم کرده و باعث رشد و تقویت آن‌ها می‌شود؛ هم‌چنین التهاب و خشکی پوست سر را کاهش داده و برای موهای بسیار خشک، دارای اگزما و پسوریازیس (تجمع سلول‌های پوستی) مناسب است. رطوبت‌رسانی این محصول به قدری است که وز و فرهای ریز مو را می‌گیرد و یک آبرسان قوی برای موهای شما به شمار می‌رود.

ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ

کراتین موجود در این محصول علاوه بر مراقبت از موی کراتینه مانند لایه محافظ عمل کرده و بخش‌هایی از مو را که کراتین خود را از دست داده‌اند، ترمیم می‌کند. در نتیجه باعث درخشندگی و انعطاف‌پذیری مو خواهد شد. ترکیب کمپلکس زایلی شاین ضمن ترمیم کوتیکول مو، با رطوبت‌رسانی عمیق به نرمی و صافی موی کراتینه کمک می‌کند.

از ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ هم‌چنین برای پیشگیری و رفع شوره سر استفاده می‌شود و ترکیبات موجود در این محصول از پوسته‌ریزی و ایجاد خارش ناشی از خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند. ضد خارش است و باعث تسکین پوست سر می‌شود. این شامپوی با ساختار ژلی فاقد سولفات و سایر مواد مضر است و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

جمع‌بندی

مراقبت از موی کراتینه برای افزایش ماندگاری آن بسیار مهم و حیاتی است. گروه محصولات تخصصی مراقبت از مو و پوست سر ساین اسکالپ توانسته با تولید محصولات باکیفیت از بهترین مواد اولیه و با مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا به برندی محبوب تبدیل شود. ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ علاوه بر حفظ رطوبت و درخشندگی، از کراتینه مو محافظت می‌کند و خاصیت ضد خارش و ضدالتهابی دارد. این شامپوی مخصوص موی کراتینه انتخاب مناسبی برای محافظت از کراتین موهای شماست اگر به تازگی موهای خود را کراتینه کرده‌اید، از ژل شامپو موهای کراتینه KP ساین اسکالپ برای افزایش ماندگاری کراتینه مو استفاده کنید و از شادابی و طراوت موهایتان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button