مقابله با افتادگی پوست دور چشم

با موثرترین راهکارهای مقابله با افتادگی پوست دور چشم آشنا شوید

مقابله با افتادگی پوست دور چشم

با موثرترین راهکارهای مقابله با افتادگی پوست دور چشم آشنا شوید

افتادگی پوست دور چشم از جمله مشکلات پوستی است که با افزایش سن در اثر عوامل محیطی و یا حتی ژنتیکی با آن مواجه می‌شویم. با درنظرگیری برخی از مراقبت‌های پوستی دور چشم، می‌توانیم تا حد زیادی از ایجاد افتادگی این ناحیه پیشگیری کنیم. در این بلاگ ساین اسکین با موثر‌ترین راهکار‌های مقابله با افتادگی پوست دور چشم آشنا خواهیم شد.

راهکار مقابله با افتادگی پوست دور چشم

از جمله راهکار‌های موثر در پیشگیری از مشکلات پوستی دور چشم به خصوص افتادگی دور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کرم ضد آفتاب دور چشم

پرتوهای فرابنفش خورشیدی، اصلی‌ترین عامل در ایجاد چین و چروک در صورت، به خصوص نواحی دور چشم شناخته شده است. پوست اطراف چشم به دلیل بافت نازک‌تر بیشتر مستعد آسیب‌های ناشی از پرتوهای خورشیدی خواهد بود که باعث چین و چروک و درنتیجه افتادگی دور چشم می‌شود. استفاده از کرم  ضد آفتاب دور چشم مناسب قبل از اینکه در معرض آفتاب قرار گیرید‌ تا حد زیادی از ایجاد افتادگی، چین و چروک و حتی لک وتیرگی  اطراف چشم پیشگیری خواهد کرد.

ژل کرم دور چشم ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین

ژل کرم دور چشم ضد آفتاب ساین اسکین

  • عدم مصرف دخانیات

مصرف دخانیاتی چون سیگار وقلیان باعث افزایش استرس اکسیداتیو در بدن و در نتیجه  کاهش کلاژن‌سازی در پوست می‌شود. با کاهش کلاژن‌سازی در پوست، خاصیت الاستیسیته پوست اطراف چشم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و احتمال افتادگی پوست دور چشم بیشتر خواهد شد‌. از طرفی مصرف دخانیات، با افزایش میزان رادیکال‌های آزاد در بدن همراه می‌شود که از رسیدن مواد مغذی و ویتامین‌های مفید به پوست جلوگیری کرده و زمینه را برای افتادگی پوست دور چشم فراهم می‌کند.

تغذیه مناسب

تغذیه سالم یکی از فاکتور‌های موثر در سلامت پوست اطراف چشم است. مصرف میوه و سبزیجات به دلیل داشتن املاح و ویتامین‌های مفید که خاصیت آنتی‌ اکسیدانی دارند به افزایش انعطاف پوست دور چشم کمک می‌کنند. همچنین مصرف مواد غذایی قندی و با چربی‌های اشباع شده، می‌تواند روند پیری پوست دور چشم را سرعت بخشد.

ترک برخی از عادت‌های شخصی

برخی از عادت‌ها چون اخم، چین دادن اطراف چشم و حتی خندیدن مکرر، موجب ایجاد چروک و در نتیجه افتادگی دور چشم می‌شوند. همچنین خوابیدن روی صورت که باعث بالا آمدن گونه و فشار بر روی پوست اطراف چشم شده از دیگر دلایلی بوده که می‌تواند موجب چین و چروک و افتادگی پوست دور چشم شود. با به حداقل رساندن این عادت‌ها، می‌توانید در کاهش این نوع مشکل پوستی اطراف چشم قدم موثری بردارید.

مصرف آب کافی

کم آبی بدن نیز به نوبه خود در خشکی و کم آبی پوست صورت و دور چشم موثر است. خشکی پوست را می‌توانیم مهم‌ترین عامل در ایجاد خطوط ریز و افتادگی پوست اطراف چشم معرفی کنیم. از طرفی خشکی پوست، باعث می‌‌‌شود آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد چون پرتوهای ماوراء بنفش اثر منفی بیشتری روی پوست دور چشم داشته باشند.

استفاده از کرم‌های ضد افتادگی پوست دور چشم

یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مقابله با افتادگی پوست دور چشم، استفاده از کرم ضد چرک دور چشم به خصوص بعد از سی سالگی است. این نوع کرم‌ها با داشتن مواد آنتی اکسیدانی و رطوبت بخش، خاصیت ضد چروک و جوان‌کننده پوست دارند که از ایجاد افتادگی پوست اطراف چشم پیشگیری می‌کنند. کرم ضد چروک دور چشم حتی می‌تواند یک درمان نسبتا موثر برای این نوع عارضه پوستی باشد.

معرفی دو محصول ویژه در مقابله با افتادگی دور چشم

داشتن یک روتین مراقبت از پوست اطراف چشم می‌تواند تا حدود بسیار زیادی کیفیت پوست این ناحیه از صورت را بالا ببرد. استفاده از محصولات تخصصی که با جدیدترین فرمولاسیون و گذر از آزمایش‌های مختلف، نتیجه‌بخش بودنشان اثبات شده باشد. در ادامه به معرفی دو محصول تخصصی مراقبت از پوست دور چشم می‌پردازیم.

ژل کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین

ژل کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین

  • کرم ژل دور چشم ضد چروک ساین اسکین

ژل کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین یک محصول فوق‌العاده در کاهش چین و چروک اطراف چشم است. با استفاده از این محصول از افتادگی پوست دور چشم پیشگیری می‌کنید. ژل کرم دور چشم ضدچروک ساین اسکین با سرعت بالایی جذب شده و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی و در نتیجه جوان‌سازی پوست دور چشم می‌شود.

  • دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی
  • کاهش افتادگی، خطوط پنجه کلاغی و چروک ریز پوست چشم
  • حاوی ترکیباتی چون، سدیم هیالورونات، گلیسیرین، روغن نسترن و جوجوبا
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی با وجود ویتامین‌های A، C، E و کوآنزیم Q10
  • ژل کرم دور چشم ضد آفتاب بیرنگ ساین اسکین

ژل کرم دور چشم ضد آفتاب بی‌رنگ ساین اسکین یک محصول تخصصی برای محافظت از پوست اطراف چشم در برابر آسیب‌های ناشی از پرتوهای خورشیدی است. ضدآفتاب دور چشم ساین ‌اسکین دارای SPF بالای ۵۰ و محافظت طیف گسترده است. این ژل کرم، دارای مواد آنتی اکسیدانی چون ویتامین E ، رتینیل پالمیتات و کوآنزیم Q10 بوده که از چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم پیشگیری می‌کند. مواد مرطوب‌کننده و آبرسان چون هیالورونیک اسید، اوره و گلیسیرین به کار رفته در این محصول موجب نرمی و لطافت هرچه بیشتر پوست اطراف چشم خواهد شد.

  • بافت سبک با سرعت جذب بالا
  • دارای مواد آنتی‌ اکسیدانی با خاصیت ضد چروک
  • دارای فیلتر‌های ارگانیک در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش خورشیدی
  • خاصیت آبرسانی و رطوبت‌بخشی به پوست اطراف چشم

جمع‌بندی

پوست بدون افتادگی و بدون چروک یکی از نشانه‌های زیبایی و جوانی آن است. این موضوع در مورد پوست اطراف چشم نیز صدق می‌کند. با به کار گیری چند راهکار موثر، می‌توانید با افزایش سن نیز به جوان ماندن  پوست خود کمک کنید. فراموش نکنید، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، ضد چروک‌ها و آبرسان‌های مخصوص دور چشم در کنار داشتن تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم، مهم‌ترین روش‌های مقابله با چین و چروک و افتادگی دور چشم خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button